lørdag 3. mars 2012

★ I disse blikkboksgjenbruk tider ★

Det er så mye artig en kan gjøre utav de tomme blikkboksene (før en sender de til resirkulering også) :) Etter tips fra ulike blogger ser mine hermetiske erteblikkbokser slik ut for øyeblikket :) Jeg holder på å sy erteposer, også er de klare for lek og morro :) Jeg har bare klippet og limt med blått gavepapir fra panduro og pakket inn blikkboksene med det. Jeg ser enkelte kreative bloggere har pyntet blikkboksene med andre motiver og brukt de som blomsterkasser. Bare ta en titt her . Eller her . Fine blikkbokser i nytt liv eller hva??
Ellers har jeg sett noen bake brød oppi små blikkbokser..I egne små porsjoner som gjør det lille ekstra når en innviterer på suppe foreksempel. Bare blikkboks og tau rundt..Super stilig!! Arch..folk er så kreative, jeg blir helt satt ut. Elsker virkelig blogg verden og all inspirsjonen en kan finne her i blogglandia.
Nei, nå skal det klippes og limes videre her :) Gooood lørdagskveld videre til deg!
Klemmelemm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle koselige kommentarer og innspill ღ